Bijlage 2

Verklaring van toestemming in het kader van het privacyreglement van de baptisten gemeente Parkkerk Leeuwarden.

Ondergetekende,

Naam: ……………………………………………..

Adres: ……………………………………………..

(bij jonger dan 16 jaar onderstaande in te vullen door een ouder):

Naam: …………………………………………….

Adres: …………………………………………….

Ouder van: ……………………………………….

Geeft toestemming

Voor het vermelden/noemen van persoonlijke gegevens (b.v. rondom ziekte, geboorte, overlijden e.d.) in de dienst en op het mededelingenblad.

En geeft toestemming om foto’s of video’s te plaatsen op de website waarop ondergetekende herkenbaar in beeld is tijdens een activiteit, met als doel om een beeld te geven van de gemeente.

Geeft geen toestemming

En geeft geen toestemming om foto’s of video’s te plaatsen op de website waarop ondergetekende herkenbaar in beeld is tijdens een activiteit, met als doel om een beeld te geven van de gemeente.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps.  Bij de ingang van de kerkzaal staat aangegeven dat de mensen en aktiviteiten

die op het podium plaats vinden tijdens een dienst worden gefilmd.

Iedereen die op het podium komt tijdens de dienst geeft dus aan hiertegen geen bezwaar te hebben.

Het is niet toegestaan dat er vanaf het podium foto’s worden gemaakt, van mensen die in de kerkzaal zitten, die dan gebruikt gaan worden voor publicatie op sociaal media en website, zonder schriftelijke toestemming van die persoon of personen.

Voor publicatie in het erf is dit wel toegestaan.

Handtekening:                                            Handtekening ouder (indien nodig):