Crèche (0-4 jaar)

Voor de kinderen van 0 tot 4 jaar is er elke zondagmorgen crèche. Onze crècheruimte bevindt zich linksachterin de kerk.

De kinderen kunnen natuurlijk lekker met elkaar spelen, er wordt een Bijbelverhaal voorgelezen en we zingen liedjes met elkaar. Bij de crèche maken we gebruik van materiaal van Stichting Timotheüs. Aan de hand van dit materiaal maken de oudste kinderen regelmatig mooie knutselwerkjes.

Tijdens de dienst krijgen de kinderen van ons limonade en een koekje. Als uw kindje een fles melk of een fruithapje nodig heeft, dan kunt u dit natuurlijk aan ons geven. De allerkleinsten kunnen tijdens de kerkdienst slapen.

Uw kind is vanaf 9.45 uur van harte welkom!