't Erf

Eén keer in de maand verschijnt ons gemeenteblad 't Erf'.

In 't Erf staat onder meer informatie over de activiteiten van de Parkkerk, achtergrondinformatie over bepaalde onderwerpen en de gegevens van diverse contactpersonen.

Gemeenteleden en vrienden van de Parkkerk krijgen 't Erf thuisgestuurd. Bent u geïnteresseerd, maar geen lid of vriend? In de hal van de kerk liggen exemplaren van 't Erf. Neemt u er gerust één mee.

Bijdragen voor 't Erf kunt u, voor de een-na-laatste zaterdag van de maand, inleveren bij Gea Feenstra of per mail sturen.