• Dit evenement is voorbij.

Geen samenkomst i.v.m. ziekte !!

4 februari 10:00 - 11:30

Helaas heeft Ds.Roger Dragstra zich ziekgemeld. Er was vervanging geregeld maar helaas de vervanging melde zich ook ziek. Omdat we het niet meer voor elkaar krijgen op zo’n korte termijn dit op te lossen komt de kerkdienst te vervallen. Wilt u dit in uw netwerk verspreiden zodat er niemand verrast is door een dichte deur.
Mogelijkheid is er om aan te sluiten in de Pelikaan kerk (Pelikaanstraat 10, 8916AG, Leeuwarden). De dienst begint daar om 9.30. Voorganger Ds. Henk Wieringa.

Datum:
4 februari