Zondagschool (4-12 jaar)

Ben jij tussen de 4 en 12 jaar oud? Dan is er elke zondagmorgen voor jou de Zondagschool!

De kinderen van de basisschool komen eerst met hun ouders mee naar de kerkzaal. Aan het begin van de dienst is er voor hen een speciaal kindermoment.

Na het kindermoment gaan de kinderen met de lantaarn - als meegaand licht van Christus - naar hun eigen programma. De kindergroep wordt dan verdeeld in twee leeftijdsgroepen, 4 tot 8 jaar en 8 tot 12 jaar. In beide groepen wordt een verhaal uit de Bijbel verteld en naar aanleiding daarvan iets geknutseld of iets anders gedaan.

Aan het eind van een seizoen neemt de zondagschool afscheid van de kinderen die naar het voortgezet onderwijs gaan in een gezinsdienst. Na de zomervakantie kunnen ze dan als tiener terecht bij Rock Solid en 10Agers4Him.

Er start regelmatig een nieuwe Bible Basics for Kids:
iedere eerste zondag van de maand worden dan de bijbelverhalen middels een interactieve les verteld.
44 bijbelverhalen in 22 lessen. De vorige editie was een zeer groot succes, dit mag je niet missen.
tevens krijgt elk kind krijgt zijn eigen jongerenbijbel.

De zondagschoolkinderen sparen met elkaar geld in voor een project voor Albino-kinderen in Afrika;
Ieder jaar worden door leden van de parkkerk, het medische albino comité bezocht en met het gespaarde geld polikliniekbezoeken in afgelegen dorpen gefinancierd, voor de kinderen van de zondagschool maken we het zichtbaar en tastbaar omdat we zonnerbrandolie kopen en meenemen.